Bruno Banani
A Bruno Banani márka székhelye Chemnitzben található. Az NDK-beli Trikotex fehérneműgyártó cég utódjaként jött létre, miután a kelet-németországi céget 1993-ban feloszlatták. A korábbi 2500 munkahelyből, mindössze 250 maradt meg az új társaságban. A Trikotex korábbi vezetőjében, Wolfgang Jassner-ben felvetődött egy új cég létrehozásának ötlete, ezért felvette a kapcsolatot Klaus Jungnick-kel, a Mittelbach Textilgyár ügyvezető igazgatójával és közösen kidolgoztak egy új fehérneműkollekciót.
A Bruno Banani márka 1994-ben jelent meg és hamar ismerté váltak arról, hogy mások által elképzelhetetlen dolgokat valósítanak meg. Fehérneműiket extrém körülmények között tesztelték, hogy bizonyítsák megalkották a „tökéletes fehérneműt”. 1995-ben a Sziklás-hegységben, Colorado-ban forgattak. 1996-ban Afrikában tesztelték. Az expedíció – Achill Moser vezetésével - 10.000 km-t tett meg a sivatagban 120 nap alatt. Homokviharok, oroszlánok, vízhiány és fagyos éjszakák is nehezítették az útjukat. Az erőfeszítések eredményeként Bruno Banani lett az első fehérnemű, mely a „kalandok során tesztelt” szimbólumot viselheti. 1998-ban a MIR orosz űrállomáson, súlytalanságban tesztelték a „Your Dynamic Underwear” kollekciót. Nikolai Budarin repülési mérnök 90%-os páratartalom mellett végezte a teszteket, melyeken a rugalmasság és az illeszkedés területén olyan kiemelkedő eredményt tapasztaltak, hogy bátran viselhetik a „Space proofed” elismerést. 2001-ben egy expedíció az óceán aljára indult a Bermuda-háromszögnél, hogy „Pressure Proof” kísérletet hajtsanak végre. Ez volt az első alkalom, amikor egy fehérneműt kísérleti céllal vittek az óceán fenekére. 2010-ben a „Mars 500” keretében egy hat asztronautákból álló csoport 520 napot töltött egy kísérleti űrhajón. A szimuláció egy Marsra történő űrutazást modellezett. A speciális fehérneműnek a hosszú utazás monotonitásának legyőzésében kellett segítenie.
A Bruno Banani márka ismerté vált sajátos illatairól is. A dinamizmus megfigyelhető a parfümök természetében is. Ellentétek, önbizalom és életszeretet egyaránt jellemzi a férfi és a női vonulatot is. A Banani parfümöt viselők tisztában vannak vele, hogy egyediek. A különlegességük mellett a nagyvonalúság és a szellemesség is erényeik között található. A cég 2000 óta több, mint 30 jobbnál jobb illatfelhőt tudhat a soraiban. Gondoljunk csak többek között a Man, a Pure Man vagy a Made for Men férfiparfümökre, illetve a Women, az Absolute Woman vagy a Dangerous Women női varázslatokra. Ezek létrehozásában Bernard Ellena és Thierry Wasser segítették a német divatmárkát. Az illatkompozíciók - nem utolsósorban a formás üvegcséknek köszönhetően - gyorsan népszerűek lettek. Mindegy, hogy egy angyal vagy, vagy egy igazi ördög akkor is tudod, hogy a Bruno Banani parfüm nem való mindenkinek. Kínálatunkból válaszd ki azt, amelyik neked való!