Bruno Banani Made For Men EDT
Ha az extravaganciával és provokációval fűszerezett eredetiséget részesíted előnyben, a Bruno Banani márka pont neked való. Filozófiáját legjobban ez a szlogen fejezi ki: „A Bruno Banani nem való mindenkinek!” Aki Bruno Banani parfümöt használ, világosan és szemrebbenés nélkül tudatja, hogy egyedinek érzi magát, fontos számára a különlegesség, de a nagyvonalúságban és a szellemességben sem szenved hiányt. A márka 2000 óta egész sor kivételes férfi és női parfümmel gazdagította a piacot. A tökéletes illatkompozíciók és a különlegesen szép dizájnú üvegcsék hamar felkeltették a figyelmet és népszerűségre tettek szert. Gyorsan a figyelem középpontjába kerültek azoknál, akik számára fontos a stílus, a minőség és a frissesség. A varázslat működik. Próbáld ki te is ezt az illatmágiát! Hagyd szóhoz jutni féktelen éned, amely kivételességre vágyik. Ne feledd, hogy a Bruno Banani nem való mindenkinek!
Made for Men az ideális férfi parfüm. Mindennapi, laza férfias benyomásokból készült csábítóan vonzó illat.
A fejjegyében bergamott, rozmaring és zöld alma flörtöl. A szív geránium és hűs frissítő vizes jegyek elegyével meg fog nyerni minden orrot. Az alapjegyek győzelmét a szexi-balzsamos-füstös virginiai cédrus, tonka bab, moha és pézsma hozza el, amely nagyon maszkulin taktusokat kreál.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.