Calvin Klein CK2 EDT
Calvin Richard Klein 1968-ban alapította meg Barry Schwartz-cal közösen a Calvin Klein Inc-t. Egyszerű és határozott szabású, visszafogott színvilágú ruháival valóságos forradalmat idézett elő a divatvilágban. Egyre népszerűbb lett a minimalista stílusa azok körében, akik felfedezték, hogy nem a hivalkodásban lakozik az igazi stílus, hanem az egyszerű eleganciában. Farmerjei és fehérneműi hihetetlen népszerűségnek örvendenek, köszönhetően többek között Mark Wahlbergnek és Brooke Shields-nek, akik -sok más híresség között- a cég reklámarcai voltak. 1978-ban jelent meg az első olyan női, és 1981-ben az első olyan férfi parfüm, mely a Calvin Klein nevet viseli. Azóta sorra készítik a sikeresebbnél sikeresebb illatokat. Obsession, Eternity, Escape, Euphoria, Contradiction illatsorozatokat ismerik több kontinensen és rendszeresen bekerülnek a vásárlói TOP listák élvonalába. A legismertebb Calvin Klein illat talán a CK One uniszex sorozata volt, melynek Kate Moss lett a reklámarca. A Calvin Klein márka reklámjai gyakran feszegetik a szemérem határait ezzel is felhívva a figyelmet az egyediségre és az egyéniség szabadságára.
Calvin Klein 1994-ben felhívta magára a figyelmet a CK One uniszex illatának megalkotásával. Ezt 1996-ben a CK Be követte, majd 2016-ban -Pascal Gaurinnak köszönhetően- CK2 néven megszületett a millenáris generációnak szánt varázslat. Tapasztald meg az élet izgalmát. A CK2 a két ember közötti kapcsolatok sokszínűségét ünnepli. Két embert az határoz meg, hogy kik ők, és nem az, hogy külsőleg milyenek. A CK2 egy unisex illat, előítéletek nélkül. Megteremti és egyesíti azt az élményt, mely szerelemben, vágyban és barátságban fejlődik. Fiatalságtól sugárzó kapcsolatot 2 ember között, ünnepelve azt a sokszínűséget, mely kapcsolatainkat is gazdagabbá teszi, és meghatároz minket.
A minimalista formájú, vastag üvegből készült henger lehetővé teszi, hogy a fejjel lefelé helyezett parfümben gyönyörködjünk. A fás illat a wasabi, a lédús mandarin és az örökbecsű ibolyalevél szokatlan kombinációjával indít. Ez a váratlan indítás hamar átalakul a nőszirom, a klasszikus rózsa és az orris gyökér értékeivel. A parfüm lecsengésében kiteljesednek a tömjén, a vetiver és a szantálfa sajátosságai, ezáltal a fás jegyek egy képzeletbeli koszorút képezve felejthetetlen élménnyé emelik az EDT használatát.
Fejjegyek: wasabi, mandarin, ibolyalevél. Szívjegyek: nedves macskakövek, nőszirom koncentrátum, rózsaolaj. Alapjegyek: vetiver, tömjén, szantálfa.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.