Chevignon
A Chevignon története egy kabát történetével kezdődik. Azzal a kabáttal, melyet az 1950-es években az amerikai pilóták viseltek. A márka, mely 1979-ben Párizsban egy kis műhelyben született, ezen kabátok újraértelmezésével lépett piacra. Kitalálója Guy Azoulay volt, aki az amerikai álmot, az amerikai stílust jelenítette meg ezen ruhadarabokkal. A Chevignon ezen zseniális darabjai időtlenséget és sportosságot tükrözve hamar kedveltek lettek. 1984-ben elkészítették a Tog’s Unlimited kollekciót, melynek kabátjai a szabadságot, a szabadban való időtöltést idézik fel. A Chevignon márka emblémájává vált a hímzett, könnyen felismerhető vándorló madár. A sikernek köszönhetően 1990-es évek elejére már több, mint 20 országban jelen voltak. A világ valamennyi híres városában megjelentek, a közönség kiszolgálásaként Tokióban és New Yorkban is üzletet nyitottak. 2015-ben elkezdődött a Chevignon és a Helston együttműködése. Az elkészített dzsekik és kesztyűk ötvözték az esztétikát, a kényelmet és a sportos megjelenést. 2019-ben ünnepelte a márka a fennállásának 40. évfordulóját. Az ünnep alkalmával Les Galeries Lafayette-tel együtt elkészítették a Tog-s kabát újraértelmezését, egy olyan kabátot, melynek a hátoldala átlátszó volt.
A Chevignon márka szeretné, ha minden napunkat örömmel megtöltve élhetnénk meg, és ha a rendkívüli hétköznapok mindennapossá válnának. Olyan kabátot akartak készíteni melyet mosolyogva veszünk elő a szekrényből, melyet büszkén mutatunk meg a fiunknak. A Chevignon olyan férfiakat öltöztet, akik teljes mértékben élvezik ezeket az emlékezetes örömöket okozó apróságokat. Egyszerű dolgok, melyek igazi minőséget igényelnek, hitelesek és rendkívül tartósak.
A Chevignon márkánál kimondottan nagy hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre. Kényelmes termékeik elkészítése közben mindent megtesznek annak érdekében, hogy a bolygónk környezetterhelését minél inkább csökkentsék. Kollekcióikban újrahasznosított kacsa- és pehelytollat használnak, melyek hő- és légáteresztése kiváló. A bőrök megmunkálása során speciális technológiát dolgoztak ki, mellyel szintén csökkenthető az ökológiai lábnyom. Előszeretettel használják az OEKO-TEX® STANDARD 100 tanúsítvánnyal rendelkező szöveteket, illetve az újrahasznosított csomagolás is a fenti törekvésük komolyan vételét igazolja.
A Chevignon ház 1995-ben készítette el az első parfümjét, melyet az évek során több tíz illat követett. Az illatok elkészítésében jelentős szerep jutott Martin Grasnak, Corinne Cachen, Benoist Lapouza és Irene Farmachidinek. Legismertebb férfiparfümjei között ünnepelhetjük a Brand, illetve a Best of Chevignon nevű fűszeres, azóta is sikeres kreációkat.
A márka szellemiségét kétségkívül ma az egész világon elismerik. Ez annak köszönhető, hogy nagyon szilárd értékeken alapszik, melyhez az egész divatház szigorúan tartja magát. A városias stílust a hitelesség és a magas minőséggel ötvözve minden alkotásuk elkészítésekor szem előtt tartják. 2000-óta a modern technikát is előszeretettel használják, miközben a gyökereket és a kezdetektől megfigyelhető szabadságot tükröző szellemiséget is megtartják. A Chevignon termékei maximálisan kielégítik valamennyi korosztály igényeit. A termékek által elmesélt történetek, a felidézett érzelmek megérintik a fiatalokat pont úgy, ahogy az érettebb korosztályt is. A flabo.hu kínálatában található Chevignon termékekkel te is meggyőződhetsz a márka globális értékeiről.