Christian Dior Miss Dior EDP
A Dior divatház 1947-ben alakult. Dior nevéhez kötődik a New Look stílus megteremtése. Ruhái vonalvezetése kihangsúlyozta a női test vonalait. A korra jellemző egyszerű stílushoz képest gyökeres változást hozott, és hozzájárult a párizsi élet megújulásához is. Első ruhakollekciójával egyidejűleg létrehozta a parfümvonalát is. Összes parfümjüket a Saint Jean de Braye-i gyárban állítják elő. A gyárnak saját pincéje van, melyben közel 600 alapanyagot tárolnak. A tárolásuk különös gondosságot és magas szintű szakértelmet igényel. Elképzelésük mindig is az volt, hogy olyan üvegcsékben forgalmazzák az illatszereket, melyek tükrözik kivételes minőségüket. Ezért olyan palackokat terveztek, melyekben keveredik a divat és az ékszerek vonala, és egyúttal valóságos műalkotásként képviselik a luxus legmagasabb szintjét.
Nyugodt. Elegáns. Visszafogott. Okos. Nem törekszik arra, hogy kitűnjön a tömegből: nem harsány, nem illegeti magát, nem rebegteti a pilláit. Soha sem közönséges, és mégis kitűnik. Pont azzal, hogy mindig önmagát adja, soha nem játssza meg magát, és mindig az, aminek lennie kell. Megvéd, körülölel, szeret, ad, de nem mértéktelenül, és csak akkor, ha méltó vagy rá. Ilyen ez a parfüm. És ilyen egy igazi nő is.
Stílus. Elegancia. Melegség.
Jean Carles és Paul Vacher tervezték a parfümöt. Fejjegye gardénia, aldehidek,galbanum, clary zsálya és bergamott. Szívjegye írisz, írisz gyökér, jázmin, neroli, gyöngyvirág, rózsa és a szeretett nárcisz. Alapjegye labdanum, bőr, szantálfa, ámbra, pacsuli, tölgymoha és vetiver.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.