Givenchy Irresistible EDP
Az 1952-ben született Givenchy márka a francia elegancia és az amerikai vonzerő egyvelege. Alapítója, Hubert de Givenchy nevét viseli. A legelső parfümöt Audrey Hepburn ihlette, ezzel vette kezdetét egy nagyon sikeres utazás. A női Givenchy illatok egy csipetnyi szemtelenséggel egyesítik a stílusos eleganciát. A férfi illatok viszont a modern gentleman lelkületét testesítik meg.
A Givenchy Irresistible nevű női parfümje 2020-ban került forgalomba. Elkészítéséért Fanny Bal, Dominique Ropion és Anne Flipo munkáját dicsérhetjük. Egy vonzó, ellenálhatatlan nő illata, aki a gyümölcsös és virágos jegyek gyűrűjében vonza magához a férfiakat. Nőiessége és visszafogott ápolt megjelenése magára vonja a figyelmet. Diszkréciója és igényessége minden orr számára kellemes élményt nyújt. Akár egy életen át tartó önfeledt tánc, önmagunk elfogadására és megbecsülésére szólít fel.
A Givenchy Irresistible gyümölcsös női parfümje egy valódi kortalan alkotás. Életkortól és időjárástól függetlenül ideális választás a könnyed illatok szerelmeseinek. Az indításában a ropogós körte és az ambrette vezetik az érzékeinket. A folytatásban megjelenik a rózsa klasszikus nőiessége és az írisz gyengédsége. A lecsengésben a pézsma és a cédrus melengető jegyei biztosítják, hogy ez a diszkrét parfüm minden napszakban tökéletesen megállja a helyét. Az üvegcse szépségét a képek nem képesek tökéletesen visszaadni. Szemetgyönyörködtető megjelenése hűen tükrözi a parfüm ellenálhatatlanságát.
Fejjegyek: körte, ambrette. Szívjegyek: rózsa, írisz. Alapjegyek: cédrus, pézsma.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.