Givenchy Organza EDP
Az 1952-ben született Givenchy márka a francia elegancia és az amerikai vonzerő egyvelege. Alapítója, Hubert de Givenchy nevét viseli. A legelső parfümöt Audrey Hepburn ihlette, ezzel vette kezdetét egy nagyon sikeres utazás. A női Givenchy illatok egy csipetnyi szemtelenséggel egyesítik a stílusos eleganciát. A férfi illatok viszont a modern gentleman lelkületét testesítik meg.
A Givenchy Organza nevű női parfümje 1996-ban került kereskedelmi forgalomba. Megalkotása Sophie Labbe nevéhez köthető. Minden nő örök szépségének himnuszát alkották meg. A klasszikus finomság és a meleg érzékiség különleges elegye, mely egy tipikusan elegáns francia parfüm. Minden nő ilyen tökéletes illatszerre vágyik. Amikor fiatal azért, mert ez az érett nők illata, amikor idősebb, akkor pedig azért, mert tudja, hogy ez a parfüm valódi csábító ágyú.
A Givenchy Orhanza virágos női parfümje kiválló választás a 30 feletti korosztály számára. A nyitányban a zöld jegyek mellett a bergamott és a narancsvirág ölelése ragad magához. A folytatásban a tubarózsa, a gyengéd jázminnal és dióval egy fenséges szívet alkotva lebilinccsel. A lecsengésben fás jegyek édeskés vaniliával, ámbrával és cédrussal közössen gondoskodnak a parfüm által nyújtott élmény tartósságáról. A vonzó üveg, amelyet Serge Manseau tervezett, tökéletesen illik az illat kecses és nőies mivoltához. Legyünk őszinték magunkhoz: Egyszerűen csábító!
Fejjegyek: afrikai narancsvirág, bergamott, zöld jegyek. Szívjegyek: tubarózsa, jázmin, írisz, dió, bazsarózsa. Alapjegyek: vanilia, ámbra, cédrus, fás jegyek.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.