Flabo blog

Hugo Boss-t is meglepte

2021.10.10 18:44
Bolvári József
Hugo Boss-t is meglepte

Az ismert és méltán elismert Hugo Boss divatház az Annick Menardoval és Christian Dussoulier-rel való együttműködés eredményeként 1998-ban piacra dobta az új fűszeres férfi parfümjét.

Az ismert és méltán elismert Hugo Boss divatház az Annick Menardoval és Christian Dussoulier-rel való együttműködés eredményeként 1998-ban piacra dobta az új fűszeres férfi parfümjét. Egy olyan illatot, mely a hagyományok és a klasszikus illatjegyek kombinálásával már a 21. század igényeinek szentelt egy pillantást. Így született meg a történelem egyik legnépszerűbb férfi parfümje a Hugo Boss Bottled EDT.

 

Az illatszer népszerűsége azóta sem csökkent

Ezt bizonyítja az a tény is, hogy jelenleg minden 3. másodpercben eladnak egy üvegcsével belőle a világon. A Bottledről nem nehéz szuperlatívuszokban beszélni, mert eleganciájával és sokoldalúságával, fás és gyümölcsös jegyeivel kitűnik a pályatársai közül. Fejjegyeiben keveredik az érett alma, a csábító szilva és a bergamott egy kis fanyar citrommal, tölgymohával és muskátlival. A szívjegyeit a fahéj magával ragadó akkordjai uralják, mahagónival és szegfűvel ötvözve biztosítják, hogy az illat egységes arculatot mutasson. A lecsengésben a vanília édessége, szantálfa, vetiver, olívafa és cédrus fás jegyeivel együtt gondoskodik arról, hogy mélyen az emlékezetünkbe vésődjön az illat csábító ereje.

A Bottled erőssége minden kétséget kizáróan az, hogy könnyedén igazodik bármilyen megjelenéshez és életmódhoz. Éppen úgy ideális választás a mindennapokban és egy mozgalmas éjszakának is tökéletes kiegészítője lehet. Sok oka van annak, hogy a Bottled igazi klasszikus lett. Egy olyan fantasztikus illat született, melyet szinte mindenki ismer, és nagyon sokan viselik, azonban aki hordja, mindig számíthat rá, hogy valaki váratlanul meg fogja dicsérni.

 

A Bottled sikerében bíztak ugyan, de ekkora népszerűségre a divatcég sem volt felkészülve. A kereslet miatt többször újraértelmezték. A megjelenés 10. éve alkalmából elkészítették a korlátozott számban megjelenő, No. 6 névre hallgató változatát, mely méltó ünneplése lett az ikonikus férfi illatnak.

 

A Bottled reklámjához több ismert színész és sportoló a nevét és az arcát adta. Mario Gomez, Olivier Giroud, Ryan Reynolds, Gabriel Aubry, Alex Lundqvist és Chris Hemsworth is büszkén vállalta a felkérést. A Boss Bottled illat férfierőt és férfiasságot tükröz. Az őt viselő férfi nem hátradőlve éli az életét, hanem tesz a sorsának formálásáért. Ez a parfüm arra ösztönzi a férfiakat, hogy mutassák meg a világnak, kik ők, és milyen értékrend szerint élnek. A Bottled önbizalmat ad, hogy a lehető legteljesebb életet élhesd a nap minden percében.

 

A flabo.hu kínálatában megtalálható az eredeti Bottled és az újra értelmezett Bottled Tonic, Bottled Night, Bottled United is. Válaszd bármelyiket és te is meggyőződhetsz az egyedülálló férfiparfüm csábító varázsáról.

Webáruház készítés
argep.hu olcsobbat.hu shopmania.hu Topseller