Az ismert és méltán elismert Hugo Boss divatház az Annick Menardoval és Christian Dussoulier-rel való együttműködés eredményeként 1998-ban piacra dobta az új fűszeres férfi parfümjét.
Az ismert és méltán elismert Hugo Boss divatház az Annick Menardoval és Christian Dussoulier-rel való együttműködés eredményeként 1998-ban piacra dobta az új fűszeres férfi parfümjét. Egy olyan illatot, mely a hagyományok és a klasszikus illatjegyek kombinálásával már a 21. század igényeinek szentelt egy pillantást. Így született meg a történelem egyik legnépszerűbb férfi parfümje a Hugo Boss Bottled EDT.
Az illatszer népszerűsége azóta sem csökkent
Ezt bizonyítja az a tény is, hogy jelenleg minden 3. másodpercben eladnak egy üvegcsével belőle a világon. A Bottledről nem nehéz szuperlatívuszokban beszélni, mert eleganciájával és sokoldalúságával, fás és gyümölcsös jegyeivel kitűnik a pályatársai közül. Fejjegyeiben keveredik az érett alma, a csábító szilva és a bergamott egy kis fanyar citrommal, tölgymohával és muskátlival. A szívjegyeit a fahéj magával ragadó akkordjai uralják, mahagónival és szegfűvel ötvözve biztosítják, hogy az illat egységes arculatot mutasson. A lecsengésben a vanília édessége, szantálfa, vetiver, olívafa és cédrus fás jegyeivel együtt gondoskodik arról, hogy mélyen az emlékezetünkbe vésődjön az illat csábító ereje.

A Bottled erőssége minden kétséget kizáróan az, hogy könnyedén igazodik bármilyen megjelenéshez és életmódhoz. Éppen úgy ideális választás a mindennapokban és egy mozgalmas éjszakának is tökéletes kiegészítője lehet. Sok oka van annak, hogy a Bottled igazi klasszikus lett. Egy olyan fantasztikus illat született, melyet szinte mindenki ismer, és nagyon sokan viselik, azonban aki hordja, mindig számíthat rá, hogy valaki váratlanul meg fogja dicsérni.
A Bottled sikerében bíztak ugyan, de ekkora népszerűségre a divatcég sem volt felkészülve. A kereslet miatt többször újraértelmezték. A megjelenés 10. éve alkalmából elkészítették a korlátozott számban megjelenő, No. 6 névre hallgató változatát, mely méltó ünneplése lett az ikonikus férfi illatnak.
A Bottled reklámjához több ismert színész és sportoló a nevét és az arcát adta. Mario Gomez, Olivier Giroud, Ryan Reynolds, Gabriel Aubry, Alex Lundqvist és Chris Hemsworth is büszkén vállalta a felkérést. A Boss Bottled illat férfierőt és férfiasságot tükröz. Az őt viselő férfi nem hátradőlve éli az életét, hanem tesz a sorsának formálásáért. Ez a parfüm arra ösztönzi a férfiakat, hogy mutassák meg a világnak, kik ők, és milyen értékrend szerint élnek. A Bottled önbizalmat ad, hogy a lehető legteljesebb életet élhesd a nap minden percében.
A flabo.hu kínálatában megtalálható az eredeti Bottled és az újra értelmezett Bottled Tonic, Bottled Night, Bottled United is. Válaszd bármelyiket és te is meggyőződhetsz az egyedülálló férfiparfüm csábító varázsáról.