Kenzo Flower by Kenzo EDP
A női és férfi Kenzo parfümökre egyaránt jellemző az illatösszetevők szokatlan kombinációja. Az első Kenzo parfüm 1988-ban került bemutatásra, üvegén a tervező által olyannyira szeretett egzotikus motívumok tükröződnek vissza. Többek között ez az oka annak, hogy oly sok ember szívét meghódították. A Kenzo azon márkák egyike, melyek meghatározzák a divatvilág és a parfümök irányvonalát. Kreatív projektek résztvevője, fiatal művészekkel működik együtt, és sokszínűségével folyamatosan inspirálja a körülöttünk lévő világot. Napjainkra a Kenzo Flower virágos és a jellegzetes és fűszeres Jungle L‘Élephant is legendává vált.
A Flower by Kenzo parfüm az urbanizáció uralta világra utal. A hatalmas városok tovább nőnek és egyre nagyobb teret borít be a betontenger. A város közepén azonban kinyílik egy pipacs. Az a virág, melyek nincs saját illata, de határozott, érzéki és tiszta valójával valamilyen csodának köszönhetően mégis életrekel a betondzsungelben. Alberto Morillas alkotása a parfümök világának egy igen fontos szereplője lett.
A Flower by Kenzo nyitányában a mandarin és a zamatos fekete ribizli frissítő jegyei uralják a teret. A szívillatban a bolgár rózsa és az elragadó ibolya idézi fel a virágzó mező csodálatos voltát. Enyhe jázminos beütés vezet át az alapillatba, melyet a pézsma és a tömjén határozott kettőse tesz felejthetetlenné. Az egyszerű, ámde mégis különleges üvegcse a pipacs és a város sajátos kapcsolatát jeleníti meg, miközben az üveg hajlása a virág életének fontos szakaszát, a virágzását is megtestesíti.
A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.
Mely illatcsoport jegyei jellemzőek rá.
A termék márkaneve.
A termék azonosítója
Az illat koncentrációjának töménységét mutatja, mely egyben jelezheti a parfüm tartósságát is.
Tárolásra vonatkozó információk.