s.Oliver
Az s.Oliver divatház 1969-ben alakult a németországi Würzburgban. Első, 25m2-es üzletük a Sir Oliver nevet viselte, melyet Charles Dickens Twist Olivér című világhírű regénye, valamint a sikeres brit üzletek nevében előszeretettel használt „Sir” szó teljes egészében való kiírása ihletett. A regisztrált védjegyek miatt célszerű volt megváltoztatni a nevüket, ekkor döntöttek az egyszerűbb, s.Oliver mellett. Az első női kollekciójuk bemutatásakor kiderült, hogy a cégnév vonzó megjelölésével jó döntést hoztak.
Jelenleg az s.Oliver termékkínálatában a női-, férfi- és gyermekruházat mellett a fehérneműk, fürdőruhák, kézitáskák, cipők, napszemüvegek, divatékszerek és a figyelemre méltó parfümök találhatóak meg. 2010-et követően a társaság a világ több mint 30 országának több ezer üzletében jelen van. Jelentős növekedésének köszönhetően jelenleg Európa 20 legnagyobb divatcége közé tartozik. Számos jótékonysági szervezetet támogatnak, ezzel is bizonyítva, hogy a társadalmi felelősségvállalás kérdését nagyon is komolyan veszik. Fontosnak tartották egy olyan márka kialakítását, mely a vásárlók számára mindig a megszokott minőséget kínálja. Ha valaki a minőség, a stílus és az ár figyelembevételével az optimális megoldást keresi, akkor az s.Oliver a megoldás. Minden élethelyzethez igyekeznek idomulni, és olyan divatos termékeket kínálni az egész család számára, melyeket bártan és büszkén visel a tulajdonosa. A divatház reklámarcai között megtalálhatjuk Robin Schulzot és Wladimir Klitschko-t is.
2006-tól kezdődően a márka több mint 50 különböző parfümmel lépett piacra, melyek elkészítésében Sonia Constant jelentős szerepet vállalt. Jelenleg a Maurer & Wirtz-cel együttműködve születnek az illatkompozícióik. A parfümöket általában párban készítik, ami azt jelenti, hogy minden vonalnak van női és megfelelő férfi verziója is. Modern és ugyanakkor sportos termékeiket elsősorban hétköznapi használatra szánják. A gyártás során elsősorban természetes anyagot használnak, hogy a viselőt minél több kellemes benyomás érhesse.
A páros megjelenés figyelhető meg a fűszeres jegyeket felvonultató Hot Edition Men és a virágos Hot Edition Women 2006-os piacra dobásában. A következő évben a citrusos City Beach Men és a gyümölcsillatú City Beach Women megjelentetésével okozott meglepetést az s.Oliver. 2009-ben a Casual Men és a Casual Women friss és gyümölcsös parfümökkel szerettek volna áldozni a spontaneitás és a természetesség oltárán. Az üvegcsék kialakításánál is követték a kényelem és a természetesség fogalmait. A következő évben a virágos Spring Spirit Woman és a fás Spring Spirit Man bővítette a páros parfümök sorait.
Az s.Oliver divat iránti szeretete az elmúlt 50 évben semmit sem változott. A termékek hűen tükrözik, a készítőik lelkesedését és azt, hogy szívvel lélekkel viszonyulnak a munkájukhoz. Mindezt azért, hogy az egyik legjobb ár-érték arányt képviselő márkaként szolgálják ki a vevőiket. Parfümjeikben is érezhető a szenvedély és a részletgazdagság, melynek köszönhetően a Lifestyles kategóriában stabil pozíciót harcoltak ki maguknak. Válassz a flabo.hu kínálatából és győződj meg a német minőség lehengerlő erejéről.